Dokuzl
Dokuzl
Dokuzl
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dokuzl

asdsad
 
Anasayfacixtr dokuzlLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 3d Game Studio Scriptleri

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
EmirX
Admin
Admin
EmirX


Mesaj Sayısı : 571
Yaş : 30
Nerden : Ümraniye
İş/Hobiler : Öğrenci
Lakap : oOrkOo
Ruh Halim : 3d Game Studio Scriptleri Psikop10
Rep : 10
Kayıt tarihi : 18/12/07

Karekter Kağıdı
Irk: Osmanlı
Seviye:
3d Game Studio Scriptleri Left_bar_bleue50/1003d Game Studio Scriptleri Empty_bar_bleue  (50/100)
XP:
3d Game Studio Scriptleri Left_bar_bleue59/1003d Game Studio Scriptleri Empty_bar_bleue  (59/100)

3d Game Studio Scriptleri Empty
MesajKonu: 3d Game Studio Scriptleri   3d Game Studio Scriptleri Icon_minitimePerş. Mart 20, 2008 6:31 am

evet arkadaşlar daha önce dediğim gibi yazılımdan fazla anlamam ben map editörüm ama map ta script çalıştırabilmek için azda olsa bilgiye ihtiyacınız var iste size birkaç bilgi (güncellencek)

şimdi ilk etapta yapacağımız projenin çözünürlük ve derinlik ayarına bakalım
komutlar

// işaretinin anlamı satırdan sonra boşluk verip // ekleyip açıklama yazabilirsiniz kod bozulmaz

var video_depth = 32; // video derinliği 8,16,32 desteği var
var video_mode = 9; // video çözünürlüğü 1-11 arası anlamları aşağıda
320x200 - 1
320x240 - 2
320x400 - 3
400x300 - 4
512x384 - 5
640x480 - 6
800x600 - 7
1024x768 - 8
1280x960 - 9
1400x1050 - 10
1600x1200 - 11
var video_screen = 1; // ekaran boyutu 1 tam ekran 2 pencere modu

çalışan kod

var video_depth = 32;
var video_mode = 9;
var video_screen = 1;
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sis efekti
STARTER fogs
{
wait(2); // dalgalanma hızı

d3d_fogcolor1.red = 110; // renk ayarı
d3d_fogcolor1.green = 110; // renk ayarı
d3d_fogcolor1.blue = 110; // renk ayarı
fog_color = 5; // ana renk ayarı
camera.fog_start = 800; // görülen mesafe
camera.fog_end = 8500; // gözükmeyen mesafe
camera.clip_near = 0; // uzaklık noktalama
}

not: ana renk ve diğer renk ayarlarının değerlerini değiştirerek farklı renkler elde edebilirsiniz
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
karakter hareketi oyun tarzı fark etmez (isteğe göre geliştirilebilir veya farklı kod kullanıla bilir birtane örnek)
ACTION my_player
{

my.fat = off; // şişmanlık genişlik-fps oyunları için ama gerekmez kapalı dursun
my.narrow = on; // üstekinin zıttı darlık yani normal boyut
my.trigger_range = 48; // dönüşlerde kameranın yan yatma efekti şiddeti
my._movemode = _mode_walking; // yürüme modu
my._force = 0.75; // dayanıklılık zırh gibi işte
my._banking = -0.20; // yürüme şitdeti
my.__strafe = on; // yürüme açık-kapalı
my.__bob = on; // yürüme esnasında kameranın aşağı yukarı efekti
my.__trigger = on; // dönüşlerde kameranın yan yatma efekti açık-kapalı
my.__fall = on; // ölümlü on - ölümsüz off
my._health = 100; // enerji

ifdef std;
my.shadow = off; // karakter gölgesi açık-kapalı
drop_shadow(); // gölge efekti için extra obje kullanımı obje yada gif ismi ---->()
ifelse; // not std
ifdef extra;
my.shadow = off;
drop_shadow();
ifelse; // not std, not extra
my.shadow = on;
endif;
endif;

my.scale_x = 5.0; // karakter boyu
my.scale_y = 5.0; // karakter boyu
my.scale_z = 5.0; // karakter boyu

player_walk();
}

not: alıntıdır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://dokuzl.yetkin-forum.com
 
3d Game Studio Scriptleri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Tuning Car Studio

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dokuzl :: Oyun :: Oyun Yapımı-
Buraya geçin: